" Ööö, elégedett vagyok vele."

Tegnap interjút adtam az MTI-nek. hö. Najó, nem egész estés, nyakkendős, szakértős, mellébeszélős, tudományos, idegenszavakat használunk, hogy okosak legyünk-típusút. Csak egészen picikét. Mélázva álltam a Nyugati pályaudvar (a kolduló dáma) főbejárata közelében, várakoztam Nitusra, egy barátomra. egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy előttem áll két pasas: egy fiatal és egy idősebb, már őszes hajú. Az idős farmerben volt dzsekiben, a fiatal elegánsabb volt valamivel, és mikrofont tartott a kezében a távirati iroda jellegzetes logójával. Az "öreg" épp ekkor kapcsolta be a kamerán a reflektort, ekkor a társa már ott állt előttem és a MÁV-ról érdeklődött: mi a véleményem az utastájékoztatásról és a vonatok pontosságáról. Nagyhirtelen válaszoltam valami ösztönöset, ami eszembe jutott (szerintem egész értelmesnek tűntem, mert a riporter srác bólogatott és azt mondta: "jó, jó, nagyon jó"). Ennyi volt hát a kalandom a médiával. Csodálatos kis szösszenet.