Gólyabál.

Ha mérleget kéne vonnom, ami egyébként túl hivatalosan és ridegül hangzik és nem teszem, akkor összességében jónak értékelném a gólyabált. Jó volt a hely (rosszabbra számítottam), bár eltévedtem néhányszor és még most sem tudom, hol mentünk be XD. A zene sem volt rossz, csak egy része, de sebaj, mert azalatt át lehetett menni egyik teremből a másikba, közben pedig megállni a pultnál inni valamit és összefutni a cimbikkel. Mondhatni a pult volt a szociális érintkezés helyszíne. Noh.
Minden lány szép volt és csinos, tökjó ruhák voltak, a fiúk meg voltak. Büszke voltam mindenkire :). Tökjó volt öltönyben bulizni, nem is gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz. Pozitívum, hogy a Népligetben, a volt E-klub (ma Diesel) épületében volt a dzsembori, így közel volt az otthon (nekem).
Ha Parov Stelar is lett volna, az maga lett volna a mennyország, de hát nem lehet minden tökéletes, ugye. Jó este volt, szép emlék marad. :)