Itt az apokalipszis, a világvége és az armageddon együttvéve.

A mai magyar politikai helyzet két nyugdíjas szemszögéből nézve.
Az első a Csepelen, lakótelepen élő Özv. Sánta Győzőné kisnyugdíjas véleménye, aki egész életét a gyárban dolgozta le.
Jöjjön tehát ő.

"Lám, kezdődik. Kezdődik már a vég. Hatalomra jutott ez a csunya Zorbánviktor, ésaztánmár építi is a fasizmust. Hányszor megírta a Népszava is. Az a legjobb újság egyébként, mink mindig azt járattuk. Mostan aztán senki se mondhassa, hogy nem szóltak előre. Hát tessék. Itt van ez a választás is. 2/3-dal győzött a Fidesz. Mondtam is a szomszédasszonyomnak, a Gizinek, hogy nem szabadott volna eztet megengedni. Dehát kapitalizmus van, mondta ő, mindent lehet. Régen nem így volt ám! Akkor rend volt, nem lehetett mindent megcsinálni. Most meg, hogy kikezdték azt a szegény Ferikét is, pedig csak jót akart. Jó, csúnyán beszélt kicsit, de ő legalább kimondta az igazat! Nemúgy, mint ez a Zorbánviktor. Ez nem ismer se Istent, se embert, csak a hataloméhségen jár az esze. Most is, meg akarja adóztatni a bankokat. Hát akkor hogyan lesz pénzük szegényeknek hitelezni? Sehogy. Majd ráhárítják a népre. Erről bezzeg nem beszél a Fidesz. Ez a kettős állampolgárság is, milyen cirkusz volt. Én bizony 2005-ben is nemmel szavaztam. Hát nem értem, miért adnak állampolgárságot a románoknak? Aki itt él, az legyen magyar, a többi meg nem. Persze, biztos a szavazatukat akarja a Fidesz, értem én, hogy erre megy ki a játék, az ATV is megmondta. Aztán majd jön a mi nyugdíjunk, a nyakamat rá. Az IMF-fel is hogy összeveszett ez a Zorbánviktor, innen is látszik, milyen egy agresszív ember ez. Most aztán tönkrement a nemzetközi tekintélye az országnak, amit az a szimpatikus Bajnai Gordon helyrehozott. Nem tudom, ő mért nem indult a választáson, mondtam is a Gizinek, hogy ő volt pedig a legjobb politikus, olyan kis szimpatikus. Nem érdekel engem már a politika, öreg vagyok már hozzá, most még utoljára az emeszpére szavaztam, de utána már tényleg nem. Má meguntam. Nem tudom, az a szegény Lendvai Ildikó is miért mondott le. Az egy olyan értelmes nő, mindig megmondja azoknak a kis nyikhaj fideszeseknek az igazat. Meg ám!
Nade hogy most milesz, nem irigylem az unokáimat. Kezdődik a fideszdiktatúra. A Jani fijam azt mondta, nem biztos az mama, de én mondtam neki, hogy majd meglássa! Én már csak a Napkeltét sajnálom, azis egy olyan jókis műsor volt."

S most jöjjön a Budán, a XII. kerületben élő Dr. Kaltenekker János nyugdíjas ügyvéd véleménye.

"Hát végre, hogy eltakarodtak ezek a kommunisták! Mindig is utáltam őket, már a pártba se léptem be soha, pedig nagyon hívtak. Ez a Viktor aztán ért a dolgához! És milyen szép családja van! Még csak 60 napja van kormányon, és máris milyen rendet csinált! Hát van ám mit rendbe tenni. Ez a Gyurcsány meg a bandája rendesen tönkretették az országot. Voltam is aktivista most, gyűjtöttem a cédulákat.
Meg is érdemeltük már ezt a győzelmet, rendesen kiböjtöltük! Épp tegnap beszéltük Terivel, a feleségemmel, hogy milyen sok jó törvényt hoztak. A kettős állampolgárságot végre sikerült rendezni, így már minden Kárpát-medencei magyarnak joga és lehetősége lesz magyar állampolgárnak lenni. Minden évben járunk Erdélybe nyaralni a rokonokhoz, ők is örülnek neki. És ez a Schmitt Pál! Jó, hogy ő lesz az államfő, mert értelmes ember, jó a diplomáciai érzéke, és sportolt is! Az kell a mai fiataloknak, mert puhányok. Én fiatal koromban minden nap fociztam a grundon a haverokkal. Jó, hogy a Fidesz végre támogatja a sportot.
A MSZP-seket meg mind börtönbe kéne zárni! Támogatom a Pintért, tegyen csak rendet! De minél előbb!"